Knight Online Support Rogue Karakteri, Smoke Screen, Wild Advent, Concentration Hakkında Rehber Gamesdepot - all things funny com

Thứ Năm, 7 tháng 2, 2019

Knight Online Support Rogue Karakteri, Smoke Screen, Wild Advent, Concentration Hakkında Rehber Gamesdepot

Best comment

  1. Gamesdepot: Fatih AKGÜN Eyvallah🤙
  2. xmen sanane: twitch yayınında smoke screen videosu atarmısın dediğimde atarım kardeşim diyip ertesi gün videoyu hazırlayan yayıncıların en delikanlı en efendisi
  3. Emre kerimoğlu: Bu tanıtımı tüm jobların üst seviye skilleri için yaparsan çok faydalı olabilir. Master skilleride dahil tabiki de.
  4. Gamesdepot: Giza Merhabalar, descent skill'i için ayrı bir video çekebilirim. 🤙
  5. erdal gümüş: beş para etmez .skill dolma süreleride çok uzun.master skilleri nerdeyse tamamı kapalı
  6. ByBacK: kardeşim tesadüfen gördüm video nu içeriklerin güzel başarılarının devamını diliyorum +1 begeni + 1 abone :D
  7. Cem Altan: ben knightı 2012 de bıraktım.ama genel oyun bilgimle yorumlarsam bu support fln degil bilader.bi kere support bi karakterinin olması icin defansif statlarının olması lzm.ya str verip kalkanı takıcan yada bana kolay yatmamanın bi yolunu gostericeksin.1 dk da recoverysi olan smoke la support karakter fln olmaz.2 yiyen asaslada
  8. Victor Frenkeinstein: Mko Shn aynen katılıyorum
  9. Mko Shn: Cpsiz assas pek olmaz galiba ya:)
  10. Umut Cesur: oo forum moderatörü reis sen yayıncılık da yapıyor muydun ya

Knight Online Support Rogue Karakteri, Smoke Screen, Wild Advent, Concentration Hakkında Rehber

19,251 views views1,651 followers
386 Likes386 Dislikes
Knight Online Explore in YouTube Gaming Gaming Upload TimePublished on 19 Jun 2018

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét