Knight Online Shenlong Halberd Hakkında Gerçekler Gamesdepot - all things funny com

Thứ Năm, 7 tháng 2, 2019

Knight Online Shenlong Halberd Hakkında Gerçekler Gamesdepot

Best comment

  1. ismail TUNÇ: +7 sini görmedik +10 imkansız bence. Bilgilendirme güzel bu arada manes için yorumumdur...
  2. Emre Çam: krowazın üstüne silah yok kardeşim şaka mısın sen
  3. Gamesdepot: +Enes Tasbasi Dediğim gibi tercih meselesidir. Chaos Wirinom ya da Chaos Baal çok iyi eşyalardır. Aksini iddaa etmek olmaz. İsteyen bir eline nebiros diğer eline hanguk sword takar. Bir başkası wirinom/baal takar. Tek el Spear anlamında bir bilgi paylaşımı yaptım. İsteyen kişiler yapar, istemeyenler yapmaz. Örneğin manes gibi bir sunucuda oynasaydım +7 shenlong halberd yapardım. Ben atağa önem veriyorum. Özelliklere pek takılmam. Ancak başka bir oyuncu atak çok önemli değil yorumunu yaparak özellikli silahları çok sevebilir. 👍
  4. Süleyman Çetin: +Gamesdepot videonu izledim. Bunu bende savundum light damage de shock stun i etkiliyor diye biliyorum. Forumda bahsi geçti dalga geçenler oldu :) r damage etkiliyor rakibin resistine gore. Genelde fr ve lr resistli item giyiliyor. Ice giyen nadir.
  5. borisss baba: nebiros 8 ile shenlong 7 arasında 140 ap fark var . 140 ap de nebiros un verdiği özelliklerin yanında çöp kalır. Çoğu sw de nebiros 8 ( chaos harici ) ile shenlong 7 aynı değerde olur. Kıyasın yanlış.
  6. Turkey Chicken: Shenlong bow ile dkc ye ne dersin
  7. Gamesdepot: Burada amaç eşyanın ne kadar iyi olduğunu göstermekti. Yeni sunucularda +7'si bile kullanışlı olacaktır. 👍
  8. Gamesdepot: Windforce sence Dark knight crossbow'dan üstün bir silah mı?
  9. Gamesdepot: Hiç birşey imkansız değildir. İhtimali düşük diyelim. Beğendiğinize sevindim. Teşekkürler.👍
  10. Serkant İpek: Zaten drop oranı belli item +7 sini bulduda millet +10 umu kaldı moruq :D

Knight Online Shenlong Halberd Hakkında Gerçekler

5,121 views views1,651 followers
87 Likes87 Dislikes
Knight Online Explore in YouTube Gaming Gaming Upload TimePublished on 30 Nov 2018

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét