Knight Online Shenlong Halberd Hakkında Gerçekler Gamesdepot - all things funny com

Thứ Sáu, 8 tháng 2, 2019

Knight Online Shenlong Halberd Hakkında Gerçekler Gamesdepot

Best comment

  1. Süleyman Çetin: +İbrahim Kılınç simdi baktim normalmiş. Sanırım slowdu sonradan değişmiş olabilir. Ilk krowaz çıktığında
  2. Gamesdepot: +Süleyman Çetin o halde analiziniz için sizi tebrik ediyorum. Diğer silahlarında tutma şansı var elbette. Ancak belirttiğimiz şekilde daha etkili oluyor. 👍
  3. BlackWicked KO: Shenlong silahlarının rehberini ben yaptığım için bu konuda birkaç yorum yazmak istedim. Görsel olarak çok güzel silahlar, görsellik benim için önemli ve üst swler için + yüksek olursa yarışabilir. Ama Rosetta, Olympia, Manes, Destan sunucularında gayet kullanışlı olacaktır.
  4. İbrahim Kılınç: +Süleyman Çetin wirinom atak hızı normal slow değil
  5. Süleyman Çetin: +Gamesdepot videonu izledim. Bunu bende savundum light damage de shock stun i etkiliyor diye biliyorum. Forumda bahsi geçti dalga geçenler oldu :) r damage etkiliyor rakibin resistine gore. Genelde fr ve lr resistli item giyiliyor. Ice giyen nadir.
  6. Emre Kocaman: Boş konuşmuşsun +10 u nerde bulcan kaç kere +10 silahın oldu krowaz bazında
  7. Mutlu Mesut Ciyiltepe: AP yüksek olması patlama özelliği olmamasından tahminimce.
  8. JusticeAssassin SteamKO: Alper abi utc ve dark knight demişsin de 2 jenerasyon olarak delos silahlarını unutmuşsun. Aslında birşey farketmez sanırım ondada spear yoktu sanırsam. Eline sağlık çok güzel video olmuş. Kurianlar için 4 4 lük bu spear. Kurianlardan Korkun
  9. Ali Osman Altintop: Abicim bizim sw dr 7 si yok sen 10 dion 😃😃😃😂😂
  10. Gamesdepot: +Enes Tasbasi Dediğim gibi tercih meselesidir. Chaos Wirinom ya da Chaos Baal çok iyi eşyalardır. Aksini iddaa etmek olmaz. İsteyen bir eline nebiros diğer eline hanguk sword takar. Bir başkası wirinom/baal takar. Tek el Spear anlamında bir bilgi paylaşımı yaptım. İsteyen kişiler yapar, istemeyenler yapmaz. Örneğin manes gibi bir sunucuda oynasaydım +7 shenlong halberd yapardım. Ben atağa önem veriyorum. Özelliklere pek takılmam. Ancak başka bir oyuncu atak çok önemli değil yorumunu yaparak özellikli silahları çok sevebilir. 👍

Knight Online Shenlong Halberd Hakkında Gerçekler

5,121 views views1,651 followers
87 Likes87 Dislikes
Knight Online Explore in YouTube Gaming Gaming Upload TimePublished on 30 Nov 2018

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét